Huisman Etech Experts

Een tijdloze, tweetalige website

Huisman Cover

Huisman Etech Experts is dé innovatieve totaalpartner in elektrotechniek. Vanuit hun hoofdkantoor in Druten bedienen ze sinds 1955 nationale en internationale klanten met een zeer uitgebreid dienstenaanbod.

  • De uitdaging

    Huisman Etech Experts heeft een zeer divers dienstenaanbod. Met passie werkt Huisman Etech Experts aan kwalitatieve en functionele oplossingen in diverse branches. Van industrie tot maritiem en van consumenten tot de bouw. Alle doelgroepen moeten hun weg kunnen vinden op de website en zich thuisvoelen op de website van Huisman.

  • Doelstellingen

    In het begin van onze samenwerking kwam Huisman Etech Experts met een concreet vraagstuk; een goed beheerbare website die voor alle doelgroepen toegankelijk is én past bij de uitstraling van Huisman als modern familiebedrijf. Tegenwoordig ontstaan vraagstukken in samenspraak. Als strategisch partner denken we mee over oplossingen omtrent marketing, recruitment, branding en strategie.

  • Aanpak

    Wij zijn dit project begonnen met een workshop om de klanten van Huisman en de werelden waarin zij leven in kaart te brengen. Vervolgens hebben we het dienstenportfolio van Huisman vertaald naar een heldere menustructuur en uiteindelijk naar een overzichtelijke, moderne website.

Nauwkeurige navigatie

De website van Huisman Etech Experts bestaat uit meer dan 100 pagina’s. Hoe richt je dit in zodat dit overzichtelijk, logisch om doorheen te navigeren én herkenbaar voor iedereen is? Alle branchepagina’s zijn direct vanuit de homepage te bezoeken. De rest van de navigatie is gecentreerd rondom de branchepagina’s. Op brancheniveau vertellen we over expertises, projecten en diensten. Zo blijft de website voor iedereen overzichtelijk.

Een goed verhaal

Door diensten te hergroeperen en te hernoemen is het dienstenportfolio in lijn gebracht met zoekopdrachten die de doelgroep gebruikt. Zo vinden (potentiële) klanten van Huisman eerder waar ze naar op zoek zijn. De aanpak van Huisman hebben we vertaald naar drie USP’s. Zo zie je in één oogopslag waar Huisman voor staat. 

Om de boodschap voor alle diensten en branches van Huisman helder over te brengen, hebben we teksten geschreven en herschreven. Zo zorgen we voor een consistent, helder verhaal, overal op de gehele website.

En een goed verhaal is niet compleet zonder goed beeld. Om de boodschap te ondersteunen hebben we voor alle webpagina’s pakkende beelden geselecteerd.

Arbeidscommunicatie met een twist

Groeien doe je bij Huisman. Dat is de boodschap die we willen overbrengen aan jongeren in de regio van Druten. Om de doelgroep aan te spreken hebben we enkele kleine aanpassingen gemaakt in de huisstijl. Zo blijven de communicatie uitingen typisch Huisman, maar wel aansprekend voor jongeren.